dimecres, 21 d’octubre del 2015

PROJECTE INSKAPE

Descripció:

És un editor de gràfics vectorials , gratuït , lliure i multiplataforma. Té com a objectiu proporcionar als usuaris una eina de codi obert d'elaboració de gràfics en format vectorial escalable. Serverix per dissenyar logotips.
Tots els objectes inclosos en el dibuix pot ser modificats:


-Moure


-Rotar

-Escalar


-Estirar


Els paràmetres de la transformació es pot especificar de manera numèrica a través del diàleg Transformar. Les transformacions poden ajustar els angles , trames , guies i altres objectes dels nodes.

Caracteristiques del programa:


· Es multiplataforma, es a dir, es pot fer servir a diversos tipus de sistemas operatius tipus: Windows, Mac Linux...
·Les linies que dibuixes, no es pixelen, permetint deformarles com vulguis
·Genera arxius de molt baix pes, comparant amb altres programes


Altres programes similars:


·CorelDraw
·GIMP
·Paint






En primer lloc vaig fer el títol del bloc. Per començar vaig agafar l'eina de "Crea i edita objectes de text" i vaig escriure PORTAFOLI DAVID ALMAGRO. Seguit vaig seleccionar una lletra i la vaig baixar un par de píxels amb Alt i fletxa cap a munt i la lletra sugüent al reves, un part de píxels cap a baix amb Alt fletxa cap a baix i així consecutivament. A continuació vaig canviar-li la lletra i li vaig fer un duplicat per fer-li la ombra, puges el nom una mica cap a dalt, li treus el contorn li poses un degradat i li poses 1 punt de difuminat. Seguint aquests pasos, em va quedar el següent:




En segon lloc vaig crear el logo per al bloc. Vaig agafar l'eina de "Dibuixa un traç de cal·ligrafia o de pinzell". Vaig fer una D de David i una A d'Almagro i amb un traç ràpid em va quedar el següent:



Per finalitzar, vaig fer el fons del bloc,per inspirar-me vaig buscar fons d'altres blogers.
Per fer aquest fons, agafes l'eina " Dibuixa corbes Bézier i línies rectes" i repasses el full en un rectangle i el pintes en negre, seguit, amb l'eina "Crea cercles, el·lipses i arcs" comences a fer cercles aleatòriament per tot el fons negre i una vegada creus que les tens totes les pintes cadascuna amb una tonalitat de qualsevol color (en el meu cas he utilitzat el blau).Hauria de quedar el següent:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada